happy halloween

äntligen. nyduschad å fräsh. tycker verkligen synd om mitt hår som fick stå ut med gårdagens bravader :D men med 10 liter balsam så visst löst hårbollen upp sej. fullt med vax,spray och tupering fick jag knappt upp håret i en hästsvans när ja vaknade hos Gabi med lite mårkiis från gårdagen, kl 12.00 sprang jag ner och öppnade proten till en försvunnen renate som sprang iväg igår å for på egna äventyr, dock utan sina egodelar som lämnade i lokalen. BRA JOBBAT ! trött stod hon å frös utanför dörren iklädd i endast sin kortärmade randiga fångetröjja :D å gud vilken syn ! :D
så gårdagens maskeradfest/halloweenfest var riktit bra :Dkvällen bestod av blod svett och tårar blandat med en massa dans och sång! och den börja super å sluta lite sämre med en massa bråk och polisbesök kan man väl sej :)

och kvällens höjdpunkt var nog när vi tog pitstop i Gerby s-market, sprang in klädd i våra kostymer och shoppade limsa och chips. GISSA OM FOLK STIRRADE NÄR EN MOTORSÅGSMASSAKER KLIVER IN GENOM DÖRREN! tror nog de flesta blev lite rädda :D haha

Lite bilder från igår :)




Motorsågsmassakern Tira och Tjyven Sasha

mitt sjukt tuperade hår
Mitt sjukt tuperade hår


Prinsessan och kissekatten




Sötcam


Dance dance dance



trött å söt gabi å linus
trötta och söta Gabi och Linus




Go Ramu! :D


å Kitty ladda upp ordentligt!

De va no en bra kväll :D nu lite vila och nya serieavsnitt så försvinner no mr.  krapula så småningom å sen bär de iväg på kvällens äventyr. fortfarande lite oklart vad som händer men annars till elin och chilla :) Säger bara VI TA E SOM E KOMMER :) PUSSHEJ!

avslutar inlägget med denna WALK OF SHAME BILD!



HOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0