New year's eve crisis

panik. panik. panik.

ja fattar int vafför vi aldrig kan ha färdiga planer för alla stora heljer.
Nästa år skiter ja i allt firande och tar en två veckors semester på Hawaii så man slipper både julstressen och Nyårs planerandet.

En sak e klar iallafall. Vi börjar kvällen med middag hos Elin med favorit tjejjerna och supergod mat. Å sen ska vi väl försöka komma oss vidare därifrån till nästa party. Men var e den festen ? YOU TELL ME ! int hos mig iallafall!

Mitt mål detta nyår är att försöka ha minnet i behåll även efter 12 slaget :D


Ni brudar e bara bäst!

Brudar, ni e bäst <3

å jaa, ja kan int säga annat än

VI E SJUK ! :D

 



Idag ha ja vari på bio, AVATAR. Den va faktist super nu då ja börjar tänk efter. Kan t.o.m. förstå mig på folk som går för att se den två gånger. Så, synd för er som int hann se den i 3D men jag rekomenderar ändå att gå å se den på bio och inte ladda ner.



pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0