hej vinter!

nu e den här, kallt e de, å de e bara att gräv fram alla mössor, halsdukar och vantar. felet e bara de att mina vantar e spårlöst försvunna å jämt hittar man bara en av varje. blir väl att matcha två olika då.
Så de e no en mystisk sak, hu de alltid kan försvinn bara ett par. jag tror påriktit att vår tvättmaskin äter sockor :| weird but true, för varje gång jag tvättar och ska hänga upp sockorna så e de alltid några som e utan par, så min sock-korg e full med omaka par. skitstörande!

ha nyss gjort matematikläxan, å nu borde jag ta tag i historian och modersmålet. de e int mycke kvar nu av den här perioden, å de kommer va så skönt att byt, bara att nästa e nu int nå bättre men kanske den piggas upp me lite julfeelis :) å imåron blir de helj med en massa roliga planer :D å sen e de bara en vecka tills vi far till sthlm med laget, toppen najs! :D

avslutar kvällen med UNDERBARA Norah Jones


pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0