05.11.09

med läxorna gjorda får jag äntligen lite lugn och ro. behöver vila och min dagliga dos av tv serier.
dagen ha gått väldigt snabbt idag. börja med att jag for till syi och var hårmodell. Så fick lite ny hårfärg och sånt, å ja e supernöjd :) färgade roten blond och så blev de två bruna slingor i pannluggen, I like it :) kanske jag nångång vågar färg hela mitt hår riktit chokladbrunt. men de blir kanske senare i vinter, eller va tycker ni? för ja trivs no ändå bäst som blondi :)

nu tror ja ja tar mig en pizzaslize och kollar flash forward. imåron e de fredag. jippi jai jey :D å hej ja hörd värdens bästa låt idag :D en finsk som handla om sikainfluenssa. men vet int va den heter :S men när ja listat ut de så kommer den nog upp hit !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0