hej och välkommen till min blogg!

okej.. nu föll ja för grupptrycket :D ja som aldri sku lag en blogg men nu pga brist på att göra så skapa ja en blogg här mitt inatten iställe för att ligga i min sköna säng å sova :D KIVA !
nåmen.. ikväll ha ja vari me ida å sandra :) for först till ida å bara satt å chilla å kolla föräldrafällan. sen tog vi cykeln å cykla ner till metro som ja stängt så vi blev lite sur eftersom vi sko ju på pizza :( men så kom sandra å vi gick in till charleys iställe :D satt där å gick genom våra liv å dagarna som passerat :D sen gick jag å sandra hem till sandra å sen satt vi bara å va allmänt dum i huve ! sen hem å nu sitter ja här i soffan å funderar på om man ska gå å sov eller va upp hela natten... men tror att sova e de bätre allternativet eftersolm imåron e ju sista lediga dagen å så tillbaka till skolan då :/
ja om man sko ha 1 vecka till ledigt så sko ja no va glad ! men nej nej ! + att man e förkyld å allt nu å så allt e int riktit i skick, sko va riktit passlit om man sko la sej sjuk till onsdan så man slipper resten av veckan :D men kanske int endå:D så iställe blir e tack å gonatt :)

adios amigos!

xoxo

Kommentarer
Postat av: idaaaa

yeeee janika ha starta blooggg!! ;DDD

2009-01-06 @ 10:44:06
Postat av: sanna

jamen ha du skaffa blogg nudå :D bra janika hah

2009-01-06 @ 13:19:17
URL: http://sannnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0