Sällskapsspel

skönt med fredag, men de va en otroligt tung skoldag, och migränen tyngde fortfarande. Nåmen i slutet av dagen blev de bättre och jag for till simhallen tillsammans med Karolina, Kim och Marlon. Lyfte lite vikter och sen simning + vattenlöpning. Just nu känns det som ja kan träna hur mycket som hellst ! de e så kul!

Ikväll har vi även haft spelkväll. Mexican train va det som gällde och mina spelkompanjoner bestod av Kim, Marlon, Daniel och Christine. Såklart förlorade jag med stor marginal :D men roligt var det iallafall!
Mexican train e ett spel du verkligen måste pröva! '

Rekommenderas !

 

Imåron bär det av med buss till Jeppis kl 11.00. Till Ellen och sen vidare på fest till Sundby och fira Sandras 18-års dag! De kommer bli toppen!  Så nu e de bara sängen som gäller. Men först skall partyväskan packas så att jag har med mig alla egodelar + kvällens partyklänning som följer temat — Black & White

Puss & Gonatt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0