Nytt år Nya möjligheter

Det nya året började med en otrollig krabbis och trötthet för flera.
Nyårsfiradet blev lyckat ! :D
Började hos Elin med superkul tjejmiddag (+ 3 killar). sen vidare på fest till molpe och sen på efterfest hos Elin och senare även en sväng till Robban förän Jag, Sanna och Viktor bestämde oss för att gå hem och sova :D skön promenad till Viktor å där slåkna vi =D Är väldigt stolt över mig själv eftersom jag klarade av att ha kvar minnet, undvika pinsamheter och har ingen moral idag :D bra jobbat Janika, bra jobbat!

Mitt nyårslöfte är att pröva på nya saker och leva livet :D man fyller bara 18 en gång!

År 2010 kommer bli ett höjdar år!





Kommentarer
Postat av: ellen

du har bästa nyårslöfte ja ha hört :D håller med!

2010-01-02 @ 11:45:03
Postat av: Janika

absolut!

2010-01-03 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0