hell week

Hatar måndagar, tisdagar, onsdagar... ja alla dagar i skolan denhär veckan. Stress, stress och allt ska inlämnas, skrivas och prov ifyllas. Dagens matteprov gick åt skogen. Men vad kan man förvänta sig när jag knappt öppnade boken. Borde istället satsa på morgondagens finskaprov, men det lockar inte alls. Även en finska uppsatsen om min favorithobby bör skrivas och en inlämningsuppgift om cancer sjukdomar i hälsokunskap. Huh huh. Känns som om denhär veckan har alldeles för få dagar.

Kom nyss hem från årets första länk + gym träning med bästa laget. Och nu har jag en otroligt bra känsla i kroppen. Känns som om jag kunde springa ett maraton lopp fastän det bränner i alla muskler i kroppen. Är på god väg till mitt 18-års mål ;D

Nu blir det bara att hugga tag i läxböckerna och sluta sitta och roa sig framför datorn och tv:n. Vänner är skitkul och Pheobes sköna sånger är de bästa :D HAHA

 


Kommentarer
Postat av: linnea

jaa, int känns de helt fel att va i frankrike när man läser dehä :D

porfavor för dendä spanska meningen ;) ja ska briljera me den imoron på timmen ;)

2010-01-11 @ 20:29:24
URL: http://goodmorningfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0