en blick till det gångna


cancer. ett väldigt känsligt ämne för mig. Allt för många nära och kära har försvunnit med åren i denna sjukdom.
Men mer än så vill jag inte berätta. Detta har dock fått mig att inse att livet är kort och man skall inte ta varje dag förgivet. Min dröm skulle vara att hitta ett botemedel, och vem vet, kanske min framtid blir just studier inom cancer forskning.

Håller på med att fylla i en inlämnings uppgift om cancer med inriktning på bröstcancer. Det är ett väldigt svårt men även intressant ämne. Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: cämbi

<3

2010-01-12 @ 23:10:25
Postat av: julia

då janika hjälps vi åt att hitta en botemedel! ta hand om dig

kram

2010-01-13 @ 07:23:02
URL: http://ssulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0