bye bye...

Linnea... Sköt om dej och ha superroligt i Frankrike. Drick int för mycke vin och se till så du kommer hem till sommarn :) Vi kommer sakna dej! ♥



Idag va första skoldagen igen. Fyfan säger jag bara! En sak jag inte förstår e varför man får en massa läxor och hemuppgifter i skolan ? Borde man inte göra sånt under timmarna och inte spendera en massa fritid på sånt skit. Jag förstår inte hur man inte hinner under 75 min göra allt man borde och slippa läxorna. Inte tar den arbetande befolkningen med sig sitt "jobb" hem heller, så varför måste vi? Och de som tar med sig jobbet hem, ja dom har valt det helt själva ! Inte konstigt att det snackas allt mer om att finska ungdomar mår dåligt. Man skall hinna med allt. Skolan, läxor, fritidsintressen, vänner och familj. Och för en sån människa som mig. Som vill vara med på alla ställen kan jag lungt säga att ett dygn med 24h är alldeles för lite för mig!


Idag e en sån dag då jag saknar stationsgatan festerna :D Helt urspåra fester i en liten 1:a. Världens bästa!








Kommentarer
Postat av: linnéa

nåh, snart e ja hemma igen ;) ni ska ha de så bra, puss <3

2010-01-07 @ 20:40:06
URL: http://goodmorningfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0