Torsdag 04022010

piss och skit, nu hatar jag verkligen att va 17. Ingenting bra kommer då man fyller sjutton allt går bara ner och ingenting bra eller roligt får man göra. Så du som fyller 17 iår, ett bra tips, göm dig i ett år ! Kom just hem från roligaste träningen på länge men som sluta i fjasko då man fick hör att int vi under 18 längre var välkommna på körslaget.Trots att int uf är med denna gång. TACK FÖR DEN DU STYRELSEN!
Shysst att man ordnar en kväll från damlaget och så får int vi som e "omyndiga" va me. This sucks!
Nå får väl hitt på nått annat den kvällen då. Tur iallafall e de att Äldstes Dans är kvällen före så ja tror mitt festas får räcka med de.

Och andra problemet för ikväll. Hur fans svårt kan de va att tajma ett telefonsamtal så att båda befinner sig vid mobilen på samma gång. Tydligen svårt! Har försökt få kontakt med Sandra hela dagen, utan framgång. Jag har ringt hon har inte svarat. Hon har ringt upp, jag har inte svarat. Ringde upp igen, inget svar. och så har vi hållit på hela dagen. Bäst att skicka ett mess! Jag hatar att messa


och jaa, idag fyller Gulle Amanda 18 år!
Grattis sötnos! <3
Hoppas du haft en superdag!



Imårgon blir det volleybollturnering hela dagen, och senare på kvällen firar vi denna tjej :)

Tack och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0