Söndag 28.2.2010

Otroligt skönt med sportlov när man får göra precis vad man vill när man vill och behöver inte stressa med någonting. inte ens med matlagning :)
Steg upp fem inatt och tittade bronsmatchen Finland - Slovakien. Bra match. synd bara att ja somnade under tiden då slovakien gjorde sina två första mål :D Matchen slutade 5-3 till Finlad och OS- bronset är vårt. tyvärr kommer man aldrig ihåg de som blev tredje.

Imårgon skall jag söka mig till simhallen redan från morgonen tillsammans med Ida. Gym + simning står på schemat. och sen shopping till kl 17.00. För sen ska jag börja bilskolan. Kl 17.10 har jag min första teorilektion ! =D HAPPY HAPPY!

Idag har jag även spanat in sommarens festivaler och undrar nu om det är någon som vill komma med mig på Sonisphere festival i Björneborg eller på Rockoff till Mariehamn eller på Peace & Love i Borlänge ?

SOMMAR SOMMAR SOMMAR KOM NU!!

sommar och kort hår



Kommentarer
Postat av: linnea

men peace and love päron!

2010-02-28 @ 23:19:24
URL: http://goodmorningfrance.blogg.se/
Postat av: janika

wäwää. kanske :D sko no va helt najs! men ja får no int ledit i så många dagar..

2010-03-01 @ 09:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0