När allt bara försvinner..

..vad gör man då? Alla saker man äger och har borde ha en inbyggd "pipare" som man kan typ ringa till när man tappat den/det. Fortfarande undrar jag var mina splitternya mjukisbyxor från bikbok har hamnat och nu upptäckte jag även att mina ett par andra sportbyxor är försvunna. suck.

Om några timmar bär det iväg till Molpe på Zumba. Najs !

Och ikväll blir det hockey igen trots gårdagens fjasko. Nå får hoppas på att bronset blir vårt iallafall! Och om 4 år hoppas jag verkligen att Finland har uppdaterat sin spelartrupp och har yngre och snabbare spelare. Inte konstigt att gamla finländska 30+:are hänger med i svängarna på 25-åriga jänkkare.



Favoriter just nu

Kings of leon - Closer



Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning


Kolla även in alla andra låtarna på LWs skiva Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0