Fredag och hockeykväll

sitter nu och väntar med spänning att klockan ska bli 2200 så man får si på hockey. HEJA FINLAND!
Har nog kommit fram till att OS har nog sabbat sömtryten i februari då man vakar och tittar på tävlingarna och matcherna. men de e värt de. för de händer ju ändå bara vart 4:e år.

köpte nya svarta jeans igår. toppen! men insåg just att dom har färgat av sig på mina ben. Sjukt, men okej får ha svarta ben ett tag... :D Och idag köpte jag nya solbrillor, vet inte varför men som det ser ut just nu kommer dom knappast till andvändning på ett bra tag. Men man kan ju altid hoppas.

Tycker det ska sluta snöa nu och allt skall smälta bort och vi välkommnar våren.
Jag vill gå i shorts, gladiatorsandaler och bikini och spela beachvolley på stranden. ÅH SOMMAR!


Mina nya knallrosa solglasögon. Nästa inköp - Gula bågar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0