Wednesday and a trip to k-stad

typ snöoväder ute och vägarna blir snötäckta, men jag har ändå bestämmt mig att åka till Kristinestad idag och hälsa på Karolina tillsammans med Camilla.
Får si då sen va vi hittar på för skojj där.

De e skönt att ha sportlov, men det ända negativa är vädret. På sportlovet vill man va uteså vi får hoppas på bättre väder till fredag då vi ska med gänget till Himos och ränna i backen.

och BTW, p-knappen på mitt tangentbort har fått något fel. gissar på att tangenterna är smutsiga men hur ska jag rengöra tangentbordet på lappen?:/ Kan man dra bort knapparna?

Men nu ska jag packa väskan och kolla ett avsnitt Lost förän jag sticker till k-stad. Ciao.



Mitt hår känns så jävla livlöst just nu. Detta måste inskaffas. Try It It's Awesome!



Kommentarer
Postat av: sanna

Hödu du ska int dra bort knapparna, di kan slut funger då :D men du ska skruv upp några skruvar på baksidan åså får du hela de på löst åså kan du typ lägg de i tvätt maskin :D fö de gjor ju jag dendä gången då du spilld öl på den :D

2010-03-03 @ 19:34:11
URL: http://helpmepassthetime.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0