Måndag 01.03.2010

Dethär har varit en urlång dag! Vakna halv 10. Åt frukost, lekte med Fanny som sovit över och sen tog 11ans buss tillsammans med Ida till Vasa. Började i gymmet, tränade hårt och sen simmade. Gick in till stan. Åt på Panorama. Shoppade och planerade. Kaffe med Camilla och sen bilskola. De va najs. Vi va två stycken. Jag och en kille som skulle ta Lättviktarkort :D Sen drog jag till HM och köpte allt jag tittat på tidigare under dagen. Med mig hem idag fick jag en sportbag, jeans skjorta, rosa tygväst och svart kortärmad tröja.

Så e man fattig igen. Livet e hårt men tur kommer studiestödet på torsdag!

Inhandlade även en biljett till Sonisphere festival för en stund sen:D JESS JESS.
Can't wait to August.

♥ Him, Iron Maiden , Mötley Crue, Volbeat, The 69 Eyes, Alice Cooper mfl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0