sömnbrist och födelsedagar


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BEJBI!
Festa lung och kör förstiktigt :D

Denhär dagen ha vari så skit. Fick int nå sovi inatt, bara vakna om och om igen :( Jag tror jag lider av sömnbrist. Sen ringd väckarklockan å de va dags att stressa ut till bussen som gick om 20 min. Nå sen då ja va i skolan så va humöret på botten och gymnastik timmen blev bara fjasko för min del + att de va nog sämsta gymnastik timmen ever med nå crap redskapsgymnastik. Orka int gör nånting och till och med Jouko undra va de va me mej, eftersom han aldrig sett mej så trött och nere. Satt sen på övriga timmarna och gjorde ingenting och det var först på koristräningarna som humöret blev på topp :D Koris e så roligt! Å vi fick våra nya spelskjortor idag, GILLA HÅRT! Sen hade jag dejt med Ida på stan och vi köpte födelsedagspresent till vår favorit Sandra som fyller 18 år idag! :D Sen tog vi närpesbussen hem och for via Sandra med presenten och hon blev så glad :) jess jess!

De e helt sjukt att vi -92:or fyller 18 i år :D Jag vet int riktit om ja vill bli gammal? Visst vill jag ha körkort och mera frihet. Men tänk vad konstigt att vara 18. Känns som så stort steg från att va liten och 17 till stora 18 fastän det bara är ett år.

Nå inatt ska ja försök få nå sömn iallafall. Måst kom ihåg att sova nu å då man har så många träningar på gång hela tiden. Sömn e viktit. Värst bara då man glömmer de..

pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0