puss och ha en bra alla hjältans dag

Jag mår skit och syrran ligger i rummet intill och spyr. najs. Ja vill verkligen int va sjuk nu.
Insåg även en till sak igår. Vi ha blir tråkiga, fyfan. då menar ja verkligen de. tråkiga. Ja vill festa. Jag vill ha superhemmafester som slutar oftast i kaos. Jag vill festa med alla vänner som man knappt ser längre p.g.a att de bara och endast befinner sig på krogen. Suck. Nå de e inte länge kvar.
Och nu skulle det inte heller sitta fel med en sista minuten resa till södern. Tyvärr är pengarna slut och jag är i stort beohv av sommarlov och sommarjobb. Tur är det fixat iallafall.
Imåron, om jag befinner mig i skolan ska jag bege mig till bilsolan och gå på mina första lektioner. HELL YEAH! Få se hur de går til när jag hamnar ut i trafiken :)
men nuu blir de att kolla os resten av kvällen och hoppas på att va frisk imåron.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0