Min kalender

upptäckte när jag stod och väntade på bussen imorse att ja hade glömt min kalender. KATASTROF. å ja hann int spring in och hämta den. Hela dagen har kännts urkonstig och jag har int alls haft på klar vad jag ska göra, vad, när och husr + att de känns som om ja ha glömt att gör en massa!
Kalendern ha blivi mitt liv. Där står allt i ordning och när man har träning och vilka läxor och möten som ska göras och gå på :)  ETT PERFEKT SYSTEM!

en till sak jag inte klarar mig utan är Mobilen. int för att jag är beroende av den på det sättet utan jag måste ha den för att se vad klockan är om och om igen. ca. 1000 ggr per dag :D Och det hjälper inte heller om jag har en klocka på armen. den glömmer jag bort direkt, ONÖDIG SAK!



Kommentarer
Postat av: camm

klocka på armen e så bäst!

fast ja e vell enda som tycker de.. :P

2010-02-10 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0