Duktig elev

idag är jag duktig. trots hockeymatchen imorse så for ja ti skolan. satt istället och hade ångest på engelskan då int ja fick si på hockey men skit samma då Finland ändå förlorade. Resten av återstående dagen var awsome :D ROLIGAST PÅ LÄNGE OCH JAG ÄLSKAR VÅRA MUSIKALTIMMAR !!
då ja kom hem checkde jag fronter, och där fanns nya uppgifter från hälsokunskap som skulle göras. och duktig som jag var gjorde jag 5 av 7. Sen iväg på boxercise som va super. Mina ben skakar fortfarande av alla knäböj som vi gjorde idag. huh. nu ska ja hugga tag i skolaböckerna igen. På schemat står. matteprovläsning och finskaprovläsning. Hell yeah va ja e bra idag!

Imårgon har pojkarna basket matcher, så ja kommer spendera hela dagen där. skönt!

Ciao

Nån som vill komma med på Kent i sommar på rock off i mariehamn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0