hemmafest + fotbollsavslutning = toppen helj

FREDAG
med trevligt folk,skratt till tusen, ölspel och glögg så blev hemmafesten en höjdare :D kul hade vi iallafall trots att vi int va så mycke folk. å morgonen därpå va desto roligare :D haha kan sammanfatta detta med 5 krabbisbarn sitter och kollar tv-shop, fab 5 och simpsons. börja skratt så man börja gråt ! :D

kvällens ölspel bestod av:
  • kings cup
  • tråmbari
  • lappleken
  • vanligt ölspel med massa regler och shit
  • ölsnapsar
och massa fler. regler uppkom och dessa var absolut till för att brytas, vilket jag var bäst på och var tvungen att ta mina straff. Lyckat. Vi gör de igen!! :D

HÄR KOMMER BILDER FRÅN KVÄLLLEN,ENJOY

Ja tror Ida såg ett spöke


Mina söta vänner bullellen å Cääämbi


Girlsen shejkar


kvällens bästa bild :D haha fydå viki men no comment


ölspelen i full gång !




Kvällens bästa bild 2 - Gabi utnämndes till kvällens stadsbo och fick en pokal :D


LÖRdAG
kvällens fotbollsavslutning vid mölle va helt okej, de va lite lame där å ja gillar inte att första man får höra då man kommer dit är. "ja det finns ju dom som är minderåriga här, så kom ihåg att respektera alkohollagen". Toppen, dit for min kväll eftersom alla övervaka oss som nå hökar :S jävla kärringar ! men med prisutdelningar, god mat och trubadur som vi kunde dansa till så blev det en helt bra kväll fastän man var nykter :)
kom hem just å nu ska ja snart gå och sova, men tror jag inväntar hem broshan först så int han stör när han smäller i dörrarna.


Laget njuter av sina drinkar, och Lela hugger i ordentligt :D


Sanna och Jag


Sandra och Jenna

puss och gonatt

Kommentarer
Postat av: linnea

aaaah, dina awsomerosa leggings!! :D

2009-11-15 @ 10:35:44
URL: http://everydayclothes.blogg.se/
Postat av: ida

hahahah, oj oj mina miner :D

2009-11-15 @ 11:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0