UTMANAD


Fyra tv program jag brukar se:

         Grey´s anatomy, Lost, Prison break, Chuck (men inget ses på tv)

Fyra saker jag gjorde igår:

         festa, kolla tv, sov och sjöng

Fyra saker jag längtar till:
         sommaren, 18år, nästa helj och solen

Fyra saker som står på min önskelista:

        södernresa, nya möbler och tapeter i rummet, ny telefon och en ny förstärkare till gitarren

Fyra saker som jag avskyr:

        svampar, fötter, fisk och allergier

Fyra saker jag tycker om att göra:

        fotboll, koris, sova och se på tv serier

Fyra saker jag åt igår:

         pizza, smörgås, vindruvor och yoghurt

Fyra bloggar jag utmanar:
         ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0