it is winter and i'm fuckin' freezing!

Julen är över och jag har haft en månads bloggtorka.
ha int funnit nå att skriva om och ingen motivation till nånting, men de får ta slut nu.

ja ha blivi ett hormonmonster, de e väl det första ja kan säga. förstår int varför jag utsätter min kropp för dessa jävla piller som bara får humöret att rasa..  nå bara 11 tabletter kvar så får ja hoppas att de e över. Så Pappa, Raija, Mia och Kim måste fortfarande stå ut med en lättiriterad gråtande tonårstjej :D jobbigt värre!

ja fick en ny simdräkt till julklapp ochhoppas att den kommer till användning inom dom närmaste dagarna. Kanske nån vill komma och simma med mig?  km simning + gym, de sku sit toppen nu efter julen bravader.
och eftersom denna kyla hindrar mig från att springa utomhus så måste jag börja ta mig till gymet oftare!

som vanligt har jag en ny hobby. ALFAPET. SJUKT KUL SPEL!



idag är det även ENDAST 186 dagar till min 18-års dag. HELL YEAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0